Roetfilter verwijderen

- Additive low

-Un-block Diesel Filter faults

-Fuel tank cap sensor

Follow the HDI Tuning Facebook page to see our great customer feedback

Kenmerkend voor de Peugeot / Citroen -motoren met 110 BHP omhoog , zal het voertuig komen uitgerust met een Roetfilter (Diesel Particulate Filter ( DPF )) .

Als je een waarschuwing te zeggen ' deblokkeren diesel filter ' of ' Additive low ' , dan is het waarschijnlijk dat je een probleem met uw Diesel Particulate Filter hebben . Ze zijn ontworpen om ' opnieuw te genereren ' met behulp van een olie genaamd Eolys 176 Fluid. Naast een late 'post -injectie ' van de brandstof zal deze temperaturen in de DPF te verhogen en verbranden roet .

Dit zal alleen gebeuren op lange reizen en als aan bepaalde voorwaarden wordt voldaan. Als je veel korte uitstapjes te maken, dan is het mogelijk dat de DPF te verstoppen en de oorzaak foutcodes te verschijnen met veel rook en een ernstig gebrek aan macht. We kunnen de DPF van de ECU software te verwijderen door een remap. Dit zal bij de regeneratie en na de injectie processen te schakelen. Het zal ook vertellen de ECU dat de Eloys vloeistof is vol, dus je hoeft niet naar het additief systeem te herstellen of monteer een nieuw additief ECU.

U kunt dan verwijder de DPF van het uitlaatsysteem en hebben geen verdere problemen, terwijl het verkrijgen van een paar extra BHP uit de minder restrictieve uitlaatsysteem. Als uw auto heeft een DPF gemonteerd, moet deze worden verwijderd voordat u gaat voor een volledige fase 1 remap om toekomstige problemen te voorkomen.

U kunt controleren of u een DPF door het lokaliseren van de eerste bus na de turbo. Als er leidingen / kabels verbinden om het dan heb je een DPF ingericht. Het is raadzaam om de DPF bus van zowel de DPF en de kat het verlaten van de bus intact hol.

£30 ( DPF verwijderen software alleen , EDC15C2 ) , moet u de DPF en kat hol en koop dan een MPPS tool. Vervolgens stuur ons het bestand en betalen met de file service.

Als je de 1.6 HDI je nodig hebt om uw ECU behulp BDM100 te lezen , en dan stuur ons de flitser te lezen. Dit is voor slechts £100 online beschikbaar . Voor een handleiding over het gebruik van de BDM100 kijk hier .

Niet honderden aanbrengen van een nieuwe DPF -systeem afval:

We zullen u waarschuwen nu zo dat je niet opgelicht door hoofddealer prijzen. Als u past een nieuw DPF -systeem kan het eigenlijk kost je honderden zo te herstellen de meeste belangrijkste dealers zullen u ten onrechte vertellen dat u een nieuwe addtive ECU , Eolys vloeistof, nieuwe DPF nodig hebt, en dan zul je nog steeds worden overgelaten met dezelfde fouten . Een DPF software verwijdert zal de tankdop sensor fout , additief lage schuld, additief fouten ECU te stoppen , verstopt Diesel filter fouten .