Follow the HDI Tuning Facebook page to see our great customer feedback

Deze pagina herbergt een verzameling van rollenbank rollenbank uitdraaien om de resultaten van eerdere projecten en ook van voertuigen van onze klanten te laten zien. Een dyno prent bestaat uit typisch uit een koppelkromme en een pk curve. De koppelkromme wordt berekend door middel van de pk gemeten op de wielen op de dyno .

Torque kan worden weergegeven in een van beide lbf.ft of Nm , is het belangrijk om het verschil tussen de twee merken als 1lbf.ft komt neer op 1.356 Nm . Of men Nm is 0,73756 lbf.ft.

U ziet ook zowel ' de macht aan de wielen ' en ' de macht aan het vliegwiel ' . We citeren altijd vliegwiel cijfers als dit is hoe autofabrikanten citeren mogendheid cijfers , zal er doorgaans verliezen door de aandrijflijn van 20-30 BHP . De beste dynamometers meet de sleep om een ​​precieze vliegwiel figuur ( MAHA ) gelijk , anderen gebruiken een standaard correctiefactor die soms cijfers die enigszins uit zijn kunnen te tonen . Een andere goede reden om een ​​run-down dyno die drag meet te gebruiken is omdat het de verliezen als gevolg van wijzigingen kunnen berekenen zoals grotere lichtmetalen wielen waarvan meer aandrijflijn verliezen kunnen maken , dan moet je nog steeds om de gecorrigeerde vliegwiel figuur te zien.

2.0 HDI Remap Results

Peugeot 206 2.0 HDI 90 standard figures - 87 BHP

Peugeot 206 2.0 HDI 90 Stage 1 Remap - 125 BHP

Citroen Berlingo 2.0 HDI 90 with Siemens SID801 ECU -123.9 BHP

Peugeot 306 2.0 HDI 90 Stage 1 Remap with R70 fuel pump and 1800 bar fuel pressure sensor - 130 BHP

Peugeot 206 HDI 90 Stage 1.5 with water methanol injection and increased boost - 140 BHP

Peugeot 206 2.0 HDI 90 Stage 2 Remap - 155 BHP

Peugeot 306 2.0 HDI Stage 3 K03S turbo 180 BHP

 

1.4 and 1.6 HDI Remap Results

206 1.4 HDI Stage 1 Remap - 85 BHP

Berlingo van 1.6 HDI 75PS Stage 1 Remap- 115 BHP

Ford Fiesta 1.6 TDCI 90 Stage 1 with decat 121 BHP 276Nm

Ford Fiesta 1.6 TDCI 90 with GT1544V and 110 HDI injectors 145.9 BHP 290Nm

206 1.6 GTI HDI 110 standard with DPF removed 114 BHP

206 1.6 GTI HDI Full Torque Stage 1 Remap 145 BHP

307 1.6 HDI 110 Full Torque Stage 1 Remap 142 BHP

206 1.6 HDI 110 GT2052V 3 Bar MAP sensor large IC 210 BHP